شماره : 14255
۲۳ / ۶ / ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

کشف بزرگترین محموله انواع سلاح و تجهیزات ویژه آشوب و اغتشاشات در کشور

به گزارش باخیش نیوز به نقل از پایگاه خبری گوروش، سردار علی اکبر پورجمشیدیان -فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)- با اعلام این خبر و در تشریح تعداد و تنوع سلاح های کشف شده گفت: تعداد ۱۸ قبضه سلاح شکاری از نوع پنج پران ساخت کشور ترکیه و تک لول و ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری جنگی

به گزارش باخیش نیوز به نقل از پایگاه خبری گوروش، سردار علی اکبر پورجمشیدیان -فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)- با اعلام این خبر و در تشریح تعداد و تنوع سلاح های کشف شده گفت: تعداد ۱۸ قبضه سلاح شکاری از نوع پنج پران ساخت کشور ترکیه و تک لول و ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری جنگی و ساچمه زن کشف گردید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: همچنین تعداد ۴۲ هزار و ۸۲۸ عدد شوکر در دو نوع که نوع اول با پوشش چراغ قوه به قدرت یک هزار کیلو ولت با قابلیت شارژ با کابل USB در کمترین زمان و نوع دوم شوکر برقی با قدرت ۵ هزار کیلو ولت با قابلیت شارژ برق شهری می باشد، از دیگر کشفیات این محموله بزرگ است.

سردار پورجمشیدیان افزود: تعداد ۱۸ هزار و ۱۰۰ عدد باتوم کشویی فلزی و انواع چاقوهای ضامن دار و تیزی با تنوع بالغ بر ۱۰ نوع به تعداد ۵۲ هزار و ۹۶۱ عدد از مزدوران کور دل خودفروخته ایادی استکبار جهانی، کشف و ضبط گردید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در مورد این ضربه بزرگ به عوامل مزدور تصریح کرد: این سلاح ها جهت کشته سازی و سلب امنیت و آرامش از زندگی و کسب و کار مردم از مرزهای شمالغرب وارد کشور شده بود که از ابتدای امر، مورد رصد اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و یگان های تحت امرش قرار داشت.

وی درباره این کشفیات اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و هرگونه تحرکات و اقدامات عوامل خودفروخته در داخل و خارج مرزهای جمهوری اسلامی را تحت رصد قرار داده ایم و در صورت هرگونه اقدام تحریک آمیز و یا قصد انجام اقدامات خرابکارانه یا تروریستی، به شدت و با جدیت تمام، پاسخ سخت و پشیمان کننده خواهیم داد.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14255 توسط hadibakhish1400 و در روز پنجشنبه 23 شهریور 1402 ساعت ۲۱:۴۱:۳۹
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14252
۱۹ / ۸ / ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

بهره برداری دشمن از ضعف رسانه ها در ایران؛؛

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تولیدات محتوایی رسانه های بومی یک ضرورت است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دشمن از شرایط فعلی و ضعف رسانه های کشور نهایت استفاده را می برد که در شرایط فعلی، تولیدات محتوایی رسانه های بومی یک ضرورت است.؛

به گزارش باخیش نیوز به نقل از افتخار آذربایجان، سردار رحیم جهانبخش -فرمانده انتظامی آذربایجان غربی- در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: دشمن در حال حاضر به دلیل میدان داری رسانه ای و به دست گرفتن شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییتر و واتس اپ، هر چه را که می خواهد حذف می کند و هر آنچه را نیز بخواهد منتشر می نماید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این میدان داری رسانه ای که حقیقتاً باید نام آن را جنگ رسانه ای گذاشت، دشمن به ضعف رسانه های کشور و کم اثر بودن نفوذ رسانه های داخلی در بین مردم پی برده و سعی دارد از همین نقطه ضعف به کشور آسیب برساند.

سردار جهانبخش اذعان داشت: در حال حاضر، چندین هزار نفر در شبکه های معاند توسط دشمن حمایت مالی، سخت افزاری و نرم افزاری می‌شوند تا با گمراه کردن افکار عمومی، جمهوری اسلامی را آماج انواع پست های تفرقه افکنانه، کامنت ها و هتاکی ها در شبکه های اجتماعی قرار دهند همچنان که طبق بررسی های انجام شده، بیش از 80 درصد کامنت گذاران علیه جمهوری اسلامی، آی پی عربستان سعودی و آلبانی را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، ایران قوی را به هیچ عنوان تحمل نمی کند، گفت: هدف نهایی تلاش های دشمن در ایران، بدون شک تمرکز بر روی گسل های قومیتی و تجزیه طلبی بوده و سعی دارد با تزریق دروغ و تهییج هیجانات به ترویج خشونت و تروریسم بپردازد.

مقام عالی انتظامی آذربایجان غربی از تلاش نافرجام رسانه های معاند در نسبت دادن قتل مرحومه خانم «نسیم صدقی» به اغتشاشات اخیر پرده برداشت و گفت: ایشان در یک اختلاف خانوادگی کشته شده اند اما دشمنان با دروغ پردازی تلاش کردند آن را به نا آرامی های اخیر ارتباط دهند که آبرو و آزرده خاطر شدن خانواده مقتول، هیچ ارزشی برای آنان نداشت.

سردار جهانبخش با ابراز خرسندی از ایجاد فضای گفتمانی و صحبت با مردم از طریق رسانه ها تاکید کرد: رسانه های معاند با دروغ پردازی های رنگارنگ از طریق افزایش ضریب نفوذ در میان نوجوانان و جوانان، روایت های اشتباهی از وضعیت کشور ارائه می دهند که تداوم این اخبار کذب، حیثیت آنها را به زیر سوال برده چون مردم آگاه ایران، اطمینان خود را به این رسانه های حامی تروریسم از دست داده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف 580 قبضه انواع سلاح غیر مجاز طی دو ماه اخیر در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: 320 قبضه از این تعداد، سلاح شورشی با هدف نا امنی و استفاده در اغتشاشات به کشور وارد شده بود که اینها همه نشان از عزم جدی دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور با استفاده از نا آرامی و پیاده کردن سیاست های خصمانه خود در اوضاع موجود است.

وی با اعلام اینکه پلیس موفقیت های بسیاری در هفت ماهه امسال در سطح استان کسب کرده و پایین بودن رتبه آذربایجان غربی در بسیاری از مولفه ها نظیر آلودگی به مواد مخدر، تصادفات منجر به فوت، نزاع و درگیری، جرایم مالی، مشکلات اخلاقی، شرارت، آدم ربایی و قتل نشان از امنیت بالای استان دارد، خاطر نشان ساخت: آذربایجان غربی سی و سومین استان کشور در نرخ سرقت است و خوشبختانه سرقت مسلحانه نیز در استان به صفر رسیده است.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14252 توسط hadibakhish1400 و در روز پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت ۱۳:۲۸:۵۵
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14248
۵ / ۶ / ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

افتتاح ۶۴ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۹۳۵ میلیارد ریال در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری افتخار آذربایجان، اکبر کرامتی -رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی- در نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت با اعلام خبر فوق در ادامه افزود: با اجرای طرح‌های قابل افتتاح در هفته‌ی دولت امسال، زمینه‌ی اشتغال برای ۹۷۵ نفر در بخش کشاورزی به صورت مستقیم فراهم می شود. این مقام مسئول

به گزارش پایگاه خبری افتخار آذربایجان، اکبر کرامتی -رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی- در نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت با اعلام خبر فوق در ادامه افزود: با اجرای طرح‌های قابل افتتاح در هفته‌ی دولت امسال، زمینه‌ی اشتغال برای ۹۷۵ نفر در بخش کشاورزی به صورت مستقیم فراهم می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: تعداد ۵ پروژه از مجموع ۶۴ پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی استان، در زیر بخش معاونت بهبود تولیدات گیاهی با اعتبار بالغ بر ۷۳ میلیارد ريال، با تعداد ۳۴ اشتغال پایدار، ۳۲ تثبیت اشتغال و بهره مندی ۳۸ خانوار آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل یک واحد تولید قارچ خوراکی، سه واحد تولیدی گلخانه و یک واحد کشت گل محمدی در شهرستان های میاندوآب، بوکان، ارومیه، تکاب و نقده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد ۶ پروژه از مجموع پروژه های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان، در زیر بخش معاونت بهبود تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۹۷۹ میلیارد ريال، با تعداد ۷۲ اشتغال پایدار و ۳۸ خانوار بهره بردار آماده افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: این طرح ها شامل یک واحد گاوشیری، یک واحد پرواربندی گوساله، یک واحد گوسفند داشتی، دو واحد مرغ تخمگدار و یک واحد کارخانه خوراک دام در شهرستان های خوی، مهاباد و ارومیه است.

اکبر کرامتی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آب و خاک و نقش آن در مدیریت مصرف بهینه آب کشاورزی، اعلام کرد: تعداد ۳۷ پروژه از مجموع ۶۴ پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی استان، در بخش مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی با اعتبار بالغ بر ۳۴۹ میلیارد ريال، با تعداد ۵۵۶ اشتغال پایدار، ۹۰۹ مورد تثبیت اشتغال و ۱۰۹۱ خانوار بهره بردار نیز در این ایام به دست مسئولان استانی و شهرستانی افنتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل ۱۶ طرح انواع سیستم های نوین آبیاری با ظرفیت ۸۶۵ هکتار، ۴ طرح انتقال آب با لوله به طول ۶ هزار و ۲۲۴ متر، سه طرح احداث، مرمت و بازسازی استخر ذخیره آب با ظرفیت هزار مترمکعب، ۷ رشته مرمت و لایروبی و بازسای قنات، ۷ طرح احداث و پوشش بتنی و سنگی کانال به طول ۲ هزار و ۷۵۹ متر در سطح استان است.

مقام عالی کشاورزی استان اظهار داشت: تعداد یازده پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۳۶۲ میلیارد ريال با تعداد ۲۸۱ اشتغال پایدار، ۲۳۸ تثبیت اشتغال و بهره مندی یک هزار و ۳۹۲ خانوار نیز در بخش منابع طبیعی و امور آبخیزداری در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل عملیات آبخیزداری با ظرفیت ۱۷ هزار و ۵۴ مترمکعب در شهرستان های پلدشت، سردشت، چالدران، ارومیه، مهاباد، شاهین دژ، پیرانشهر، چالدران، مهاباد، اشنویه است.

این مقام مسئول از آمادگی تعداد ۵ پروژه به منظور بهره‌برداری در زیر بخش معاونت توسعه بازرگانی و صنایع غذایی خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ريال و با ایجاد ظرفیت به منظور اشتغال پایدار برای ۳۲ نفر آماده بهره برداری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: طرح های توسعه بازرگانی و صنایع غذایی شامل ۹۱ واحد تولید انواع کود آلی، دو واحد بسته بندی حبوبات و غلات، یک واحد بسته بندی تخم مرغ و تخم بلدرچین، یک واحد فرآوری میوه و سبزیجات در شهرستان‌های مهاباد، تکاب و ارومیه است.

در ادامه محمد دیبایی -دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دولت و رییس اداره روابط عمومی سازمان- به تشریح برنامه های مورد نظر سازمان در ایام بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی پرداخت.

وی اظهار داشت: افتتاح پروژه های شاخص عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، غبارروبی مزار شهدا، حضور رییس و مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری به منظور تببین دستاوردهای بخش کشاورزی، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از اهم برنامه های اجرایی سازمان است که به منظور بزرگداشت هفته دولت در سازمان تدوین و برنامه ریزی شده است که اجرایی خواهد شد.

در ادامه‌ی این نشست، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و مدیران کل ادارات تابعه سازمان به سؤالات مطروحه خبرنگاران پاسخ دادند.

شایان ذکر است: در تقویم ملی، از دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری گردیده که شعار امسال، «کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی» انتخاب شده است.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14248 توسط hadibakhish1400 و در روز شنبه 5 شهریور 1401 ساعت ۱۷:۴۴:۵۰
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14244
۲۱ / ۱ / ۱۴۰۱ - ۸:۳۲

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد؛؛

اجرای 1363 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در آذربایجان غربی طی سال گذشته

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته بیش از یک‌هزار و 363 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان اجرا شده است.؛

به گزارش باخیش نیوز به نقل از ارومیه نیوز، علیرضا شیخی با بیان این مطلب اظهار داشت: از مقدار شبکه گذاری اجرا شده در سال گذشته، 213 کیلومتر مربوط به بخش شهری، یک هزار و 80 کیلومتر مربوط به بخش روستایی و 69 کیلومتر نیز مربوط به بخش صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: اهمیت این حجم از شبکه گذاری گاز در آذربایجان غربی، زمانی مهم و ارزشمند محسوب می گردد که بدانیم اکثر روستاها و شهرهای باقی مانده استان در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار دارند و شبکه اجرا شده و خطوط تغذیه در دل رودها، دره ها و کوه های سر به فلک کشیده اجرا شده است.

شیخی با بیان اینکه تعدادی از روستاها به شهر تبدیل شده اند، افزود: با این تغییرات در تقسیمات کشوری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی آذربایجان غربی به 78 درصد و در بین خانوار شهری به 99.6 درصد رسیده که هدف کارکنان شرکت گاز استان، تبدیل کردن آذربایجان غربی به استان سبز کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: بسیاری از روستاها، خصوصاً روستاهای مرزی استان هم اکنون در دست عملیات گازرسانی قرار دارند که این امر نه تنها در امنیت مرزی و رفاه مرزنشینان تاثیرگذار است بلکه از قاچاق سوخت نیز جلوگیری کرده و به اقتصاد کشور کمک می کند.

وی در پایان، خاطر نشان ساخت: در همین راستا، دولت نیز باید توجه ویژه ای برای گازرسانی به مناطق مرزی کشور داشته باشد.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14244 توسط hadibakhish1400 و در روز یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت ۰۸:۳۲:۵۲
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14240
۱۸ / ۱ / ۱۴۰۱ - ۲:۲۷

شهردار سلماس تشریح کرد؛؛

اقدامات نوروز ۱۴۰۱/بهره برداری از فاز دوم کمربندی ارتش سلماس طی سال جاری

شهردار سلماس با تشریح اقدامات این سازمان برای نوروز ۱۴۰۱، از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز دوم کمربندی ارتش سلماس خبر داد و گفت: این پروژه طی نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.؛

عبداله قنبری -شهردار سلماس- در گفتگو با خبرنگار آدلین نیوز با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: فاز دوم طرح کمربندی ارتش در سلماس با هدف کنترل ترافیک شهر و مسیرگشایی سه هزار و ۳۰۰ متر مربعی و پیش بینی اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی اجرایی می شود.

شهردار سلماس اظهار داشت: سال گذشته، فاز نخست کمربندی ارتش سلماس نیز با هزینه ۶۰ میلیارد ریالی از سوی شهرداری سلماس، مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: هم اکنون ۲۵ پروژه عمرانی شامل ساخت پل، احداث فضای باز ورزشی، جدول گذاری، آسفالت سطح شهر، نصب بتن پلاک معابر شهری، مسیرگشایی و توسعه فضای سبز در دست اجراست که برای اجرای این طرح ها تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار سلماس در مورد روند احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس نیز گفت: شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد زیرساخت ها به کار گرفته و با آماده سازی جداول، معابر و انجام اقدامات خدماتی نظیر گاز، برق و آبرسانی و پیگیری مسائل زیست محیطی به همراه ۴.۵ کیلومتر حصار کشی برای منطقه موفق بوده است.

وی با قدردانی از همراهی نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب کشور به خاطر تسهیل در فرآیندهای توسعه شهری و زیرساختی خاطر نشان کرد: کاهش بار ترافیکی به ویژه در مرکز شهر سلماس و همچنین اتصال ارتباط بیمارستان قدیم و جدید به همراه تسریع در تمام کارهای اورژانسی و آتش نشانی از مهمترین مزیت های طرح کمربندی ارتش سلماس است.

اقدامات نوروزی شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱

قنبری با تشریح اقدامات شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱ گفت: با تشکیل کارگروه ویژه از بهمن ماه سال گذشته و تلاش پرسنل مجموعه شهرداری سلماس، ۴۰ اِلِمان جدید برای فضاسازی نوروزی در شهر سلماس طراحی، ساخت و در نقاط مختلف شهر نصب گردیده بود.

شهردار سلماس، طراحی المان ها بر اساس تاریخ و فرهنگ بومی و محلی را از بارزترین ویژگی های این طرح ها دانست و تصریح کرد: ویژگی جالبی که این المان ها دارد، فراهم کردن امکان عکاسی خانوادگی برای شهروندان سلماس و مسافران نوروزی بود تا نوروز خاطره انگیزی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای زیباسازی میادین اصلی شهر شطرنجی سلماس، حدود ۱۵۰۰ متر ریسه چراغ بکار برده شده گفت: بیش از ۵۰۰ متر نورپردازی ۷رنگ در نقاط مختلف شهر سلماس به منظور ایجاد جلوه های نوری در نقاط مختلف این شهر در ساعات شبانه صورت گرفت.

شهردار سلماس، کاشت ۹۰۰ اصل نهال شامل نارون پیوندی، اقاقیا افرا، چنار و بیدمجنون در معابر، پارک ها و بلوارهای شهر، کاشت ۲۵۰ بوته انواع درختچه شامل رز، مروارید، زرشک زینتی، یاس زرد و نیز کاشت ۲۵ هزار بوته گلهای فصلی بهار در میادین و پارک های شهر سلماس را از اقدامات واحد فضای سبز شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد.

قنبری تاکید کرد: در راستای ارزش‌گذاری هرچه بیشتر به نمادهای ملی و میهنی و همزمان با آغاز سال نوی شمسی، تعداد ۴ پرچم اهتزاز نوری به ابعاد ۴ در ۹ متر مربع و نیز کلیه پرچم های ملی و رنگی سطح شهر تعویض و نوسازی شدند.

شهردار سلماس یادآور شد: علاوه بر اقدامات انجام شده در سطح شهر سلماس، این سازمان در راستای عمل به مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اقدام به تهیه نقشه های گردشگری شهر سلماس نمود و تعدادی از اقلام فرهنگی نیز در میان مسافران نوروزی سلماس توزیع شد.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14240 توسط hadibakhish1400 و در روز پنجشنبه 18 فروردین 1401 ساعت ۰۲:۲۷:۱۵
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14235
۶ / ۷ / ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

روزنامه ولایت شرق چاپ سه شنبه 6 مهر 1400؛؛

پانصد و پنجاه و نهمین شماره روزنامه ولایت شرق منتشر شد

پانصد و پنجاه و نهمین شماره روزنامه ولایت شرق(روزنامه اجتماعی-اقتصادی با رویکرد دینی، قرآنی و پایداری) منتشر شد.؛

در شماره 559 روزنامه ولایت شرق می خوانید:

امام خامنه ای در مراسم اربعین حسینی:

«تبیین» خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است

فرماندار تربت حیدریه:

نیروهای مسلح تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

ایستادگی در برابر استکبار برگرفته از سیره حسینی است

استاندار تأکید کرد؛

ضرورت رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران آذربایجان غربی

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا داشت(یادداشت شماره 559 به قلم محمدحسین حمزه)

برگزاری دوره سراسری توانمندسازی داوری مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان

«حرم مطهر رضوی» ملجأ جاماندگان اربعین

مرمت و احیای حجرات مسجد جامع ارومیه نیازمند تخصیص اعتبار است

با حضور مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات نظامی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد؛

یادواره شهدای رسانه و تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس

نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم در حرم رضوی افتتاح شد

آیین تجلیل از یادگاران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد

روزنامه ولایت شرق، روزنامه اجتماعی-اقتصادی با رویکرد قرآنی، دینی و پایداری است که به صورت منظم و روزانه در 8 صفحه به همراه ضمائم منتشر می گردد.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه ولایت شرق، ساقی نصیری بوده و علی علیزاده نیز سردبیر این روزنامه می باشد.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14235 توسط hadibakhish1400 و در روز سه شنبه 6 مهر 1400 ساعت ۱۷:۵۱:۰۰
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14232
۶ / ۷ / ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

مشتریان بانک بروز رسانی کنند؛؛

نسخه جدید موبایل بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران رونمایی شد

به منظور توسعه و بهبود خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید مبتنی بر وب سامانه همراه بانک رفاه کارگران راه اندازی شد.؛

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز به نقل از اولدوز خبر، در نسخه جدید مشتریان می توانند خدماتی نظیر چک های صیادی(پیچک) شامل انتقال چک صیادی، تایید چک صیادی، استعلام چک توسط دارنده و استعلام چک توسط صادر کننده و همچنین سایر خدمات نظیر ثبت نام و بازنشانی رمز همراه بانک و تغییر تصویر پس زمینه کارت را دریافت کنند.

نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران راه اندازی شد

به منظور بهبود و ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی بانک رفاه و با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی این بانک راه اندازی شد.

در نسخه جدید که ویژه مشتریان حقیقی است خدماتی همچون، “ثبت نام آنلاین/ فراموشی رمز” سامانه های اینترنت بانک و موبایل بانک، دریافت رسید از گزارش صورتحساب و امکان مشاهده مانده و سقف ریالی تراکنش های هر حساب در روز ارائه شده است.

نحوه فعال سازی سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک مشتریان بانک رفاه کارگران

بر اساس این گزارش، کاربران سامانه بانکداری اینترنتی حقیقی می توانند با استفاده از منوی “ثبت نام آنلاین/ فراموشی رمز” در صفحه ورود به سامانه اینترنت بانک و با ورود اطلاعات کارت و شماره موبایل خود نسبت به فعال سازی سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک و یا تغییر نام کاربری، رمز عبور اول و دوم خود بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، اقدام کنند.

امکانات سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک برای مشتریان بانک رفاه کارگران

کاربران بانک رفاه کارگران می توانند از طریق گزارش صورتحساب نسبت به دریافت و چاپ رسید تراکنش مورد نظر اقدام کنند. 

علاوه بر این، پس از انتخاب حساب مبدأ در زمان انتقال وجه در منوهای انتقال وجه فوری، پایا، ساتنا، پرداخت قبض، پرداخت حق بیمه کارفرمایان و پرداخت تسهیلات در سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران امکان مشاهده سقف مبلغ قابل انتقال در 24 ساعت و حداکثر مبلغ قابل انتقال در شبانه روز جاری از حساب مبدأ برای کاربران این بانک فراهم شده است.

5941 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک رفاه کارگران در مرداد ماه

 بانک رفاه کارگران در مرداد ماه سال جاری 5941 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، شعب سراسر کشور بانک رفاه کارگران در مرداد ماه سال جاری 6905 فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ 5941 میلیارد ریال پرداخت کردند.   بر اساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد 31744 متقاضی نیز تا پایان مرداد ماه در صف دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از این بانک قرار دارند.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14232 توسط hadibakhish1400 و در روز سه شنبه 6 مهر 1400 ساعت ۱۱:۵۰:۵۸
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14229
۶ / ۷ / ۱۴۰۰ - ۲:۳۳

مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی خبر داد؛؛

پرداخت خسارت 110 میلیارد ریالی آتش سوزی توسط بیمه ایران آذربایجان غربی

بیمه ایران آذربایجان غربی، خسارت 110 میلیارد ریالی بابت جبران خسارت آتش سوزی سردخانه قزل آلما کشاورز را پرداخت کرد.؛

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز به نقل از ارومیه فوری، در جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون اقتصادی استانداری و شجاع -مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی- در استانداری، چک 110 میلیارد ریالی خسارت این حادثه به بیمه گذار تقدیم شد.

حمید شجاع -مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی- در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ایران گفت: هیچ فعالیتی در دنیا اعم از تولیدی، اقتصادی و تجاری، حمل و نقل و سایر فعالیت هایی که وجود دارد بدون بیمه معنی نداشته و یکی از شاخص های پیشرفت هر کشوری ضریب نفوذ و رشد صنعت بیمه در آن کشور برای پوشش بیمه ای مردم می باشد.

وی در ادامه به نقش بیمه های زندگی و اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در شرکت سهامی بیمه ایران، موضوع بیمه های زندگی است که از دو جهت به اقتصاد کشور کمک می کند، مورد اول اینکه از بدو تولد تا لحظه مرگ افراد جامعه را در مقابل هرگونه حادثه و اتفاقی، تحت پوشش قرار می دهد و مورد دیگر، تجمیع حق بیمه ها و سرمایه گذاری در پروژه ها و زیر ساخت ها می باشد که این سرمایه ها در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نقش بسیار بالایی را ایفا می کند.

مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی تصریح کرد: معمولاً بیمه گذاران به خصوص بیمه گذاران بخش خصوصی، اموال و کالای خود را به قیمت روز واقعی بیمه نمی کنند و یا اینکه به دلیل افزایش قیمت نسبت به دریافت الحاقی افزایش سرمایه اقدام نمی کنند و این موضوع باعث می شود تا در زمان بروز حادثه و دریافت غرامت دچار کم بیمه‌گی شوند.

شجاع، یکی از سیاست های بیمه ایران را پرداخت سریع و به موقع خسارت زیان دیدگان برشمرد و تاکید کرد: بهترین زمان برای جلب رضایت بیمه گذاران و همچنین مناسبت ترین روش برای بسط و گسترش فرهنگ بیمه، هنگام رسیدگی و برآورد دقیق و منصفانه خسارت واقعی و پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان می باشد که این امر یکی از اهداف و سیاست های اصلی شرکت بیمه ایران است.

این مقام مسئول بیمه ای، در خصوص حق بیمه‌ی بیمه نامه های آتش سوزی گفت: میزان حق بیمه‌ی بیمه نامه های آتش سوزی با توجه به پوشش های موجود رقم بسیار پائینی است و شرکت قزل آلما کشاورز با مبلغ 140 میلیون ریال پرداخت حق بیمه، امروز چک 110 میلیارد ریالی دریافت می کند تا خسارت وارده به سرمایه اش جبران شود.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در موضوعات بیمه روستاییان و کم بیمه‌گی، خواستار تداوم این بیمه نامه و ارسال بخشنامه به بنگاه های اقتصادی و کارخانجات تولیدی از سوی استانداری در خصوص موضوع کم بیمه‌گی گردید.

احمدپور -مدیر عامل شرکت قزل آلما کشاورز-  هدف از انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گر، را اعتماد و رضایتی دانست که نسبت به بیمه ایران به عنوان یک شرکت بیمه دولتی با توان مالی بالا وجود دارد.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت بیمه ایران اعتماد ما را با پرداخت سریع و به موقع خسارت جبران نمود که این امر باعث بازسازی سریع واحد جهت بهره برداری مجدد گردید.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14229 توسط hadibakhish1400 و در روز سه شنبه 6 مهر 1400 ساعت ۰۲:۳۳:۵۱
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14224
۵ / ۷ / ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

در 5 ماهه نخست سال 1400 انجام شد؛؛

پرداخت 498 فقره تسهیلات ازدواج و 9486 فقره انواع تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی

بانک کشاورزی آذربایجان غربی در 5 ماهه نخست سال 1400، 498 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 9486 فقره انواع مختلف تسهیلات را پرداخت کرده است.؛

اخبار ارومیه / اخبار آذربایجان غربی

پرداخت تسهیلات جهت مکانیزه کردن بخش کشاورزی در سال 1400 در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز به نقل از آدلین نیوز، جهت کمک به مکانیزه کردن بخش کشاورزی در آذربایجان غربی تعداد 678 فقره تسهیلات مکانیزاسیون به مبلغ 730620 میلیون ریال تا پایان مرداد ماه سال 1400 پرداخت شده است.

واریز 100 درصدی بهای گندم خریداری شده در آذربایجان غربی

بهای 100 درصد گندم خریداری شده در آذربایجان غربی به حساب کشاورزان گندم کار این استان واریز گردیده است. همچنین بانک کشاورزی آذربایجان غربی 203828 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری و مبلغ 10363 میلیارد ریال به حساب آنها واریز گردیده است.

برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره شهر آب در بانک کشاورزی آذربایجان غربی

مراسم قرعه کشی جشنواره استانی شهر آب ویژه استان آذربایجان غربی برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

جشنواره استانی شهر آب ویژه اعضای باشگاه کودک و نوجوان از ابتدای اسفند ماه سال 1399 تا پایان خرداد ماه سال 1400 برای دارندگان حساب های پس انداز کودک و نوجوان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مبلغ 500 میلیون ریال برای واریز به حساب های برندگان به این استان اختصاص یافته بود که پس از قرعه کشی به حساب های مربوطه واریز شد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین جوان، شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در 5 ماهه نخست سال 1400، تعداد 498 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 433800 میلیون ریال پرداخت کردند.

پرداخت تسهیلات به رونق تولید در شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای کمک به تولید و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، بانک کشاورزی آذربایجان غربی در 5 ماهه نخست سال 1400، مبلغ 659000 میلیون ریال به طرح رونق تولید در این استان تسهیلات پرداخت نموده است.

پرداخت تسهیلات به شرکت های تهیه و توزیع بذور گواهی شده توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی

بانک کشاورزی آذربایجان غربی در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در 5 ماهه نخست سال جاری مبلغ 700 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تهیه و توزیع بذور گواهی شده در استان پرداخت کرده است.

پرداخت 9486 فقره انواع تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای کمک به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و اجرای طرح های مربوط به بخش کشاورزی، از ابتدای سال 1400 تا پایان مرداد ماه سال جاری تعداد 9486 فقره تسهیلات به مبلغ 6751644 میلیون ریال در زیربخش های مختلف کشاورزی در آذربایجان غربی پرداخت شده است.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14224 توسط hadibakhish1400 و در روز دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت ۲۰:۱۲:۱۳
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 14221
۵ / ۷ / ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی:؛

«بیمه تجارت نو» به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ارائه می نماید

مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی گفت: این شرکت بیمه ای به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ای ارائه می نماید.؛

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز، علیزاده -مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی- در جلسه آموزشی باجه های منتخب پست بانک که در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو در ارومیه برگزار شده بود با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت: این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی، بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار به صورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت می گردد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی دارای ۴۰ نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت، ارزیابی ها را انجام داده و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

این مدیر بیمه ای آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: توجه به بازار رقابتی صنعت بیمه بسیار مهم است و به همین علت به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب گردند خدمات ویژه ای ارائه می گردد.

ثبت شده در سایت باخیش نیوز طی شماره 14221 توسط hadibakhish1400 و در روز دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت ۱۴:۰۹:۵۰
© Copyright 2024 https://bakhishnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر