کد خبر : 14232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

مشتریان بانک بروز رسانی کنند؛

نسخه جدید موبایل بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران رونمایی شد

نسخه جدید موبایل بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران رونمایی شد
به منظور توسعه و بهبود خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید مبتنی بر وب سامانه همراه بانک رفاه کارگران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز به نقل از اولدوز خبر، در نسخه جدید مشتریان می توانند خدماتی نظیر چک های صیادی(پیچک) شامل انتقال چک صیادی، تایید چک صیادی، استعلام چک توسط دارنده و استعلام چک توسط صادر کننده و همچنین سایر خدمات نظیر ثبت نام و بازنشانی رمز همراه بانک و تغییر تصویر پس زمینه کارت را دریافت کنند.

نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران راه اندازی شد

به منظور بهبود و ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی بانک رفاه و با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی این بانک راه اندازی شد.

در نسخه جدید که ویژه مشتریان حقیقی است خدماتی همچون، “ثبت نام آنلاین/ فراموشی رمز” سامانه های اینترنت بانک و موبایل بانک، دریافت رسید از گزارش صورتحساب و امکان مشاهده مانده و سقف ریالی تراکنش های هر حساب در روز ارائه شده است.

نحوه فعال سازی سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک مشتریان بانک رفاه کارگران

بر اساس این گزارش، کاربران سامانه بانکداری اینترنتی حقیقی می توانند با استفاده از منوی “ثبت نام آنلاین/ فراموشی رمز” در صفحه ورود به سامانه اینترنت بانک و با ورود اطلاعات کارت و شماره موبایل خود نسبت به فعال سازی سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک و یا تغییر نام کاربری، رمز عبور اول و دوم خود بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، اقدام کنند.

امکانات سامانه های بانکداری اینترنتی و موبایل بانک برای مشتریان بانک رفاه کارگران

کاربران بانک رفاه کارگران می توانند از طریق گزارش صورتحساب نسبت به دریافت و چاپ رسید تراکنش مورد نظر اقدام کنند. 

علاوه بر این، پس از انتخاب حساب مبدأ در زمان انتقال وجه در منوهای انتقال وجه فوری، پایا، ساتنا، پرداخت قبض، پرداخت حق بیمه کارفرمایان و پرداخت تسهیلات در سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران امکان مشاهده سقف مبلغ قابل انتقال در 24 ساعت و حداکثر مبلغ قابل انتقال در شبانه روز جاری از حساب مبدأ برای کاربران این بانک فراهم شده است.

5941 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک رفاه کارگران در مرداد ماه

 بانک رفاه کارگران در مرداد ماه سال جاری 5941 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، شعب سراسر کشور بانک رفاه کارگران در مرداد ماه سال جاری 6905 فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ 5941 میلیارد ریال پرداخت کردند.   بر اساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد 31744 متقاضی نیز تا پایان مرداد ماه در صف دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از این بانک قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.