کد خبر : 14221
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی:

«بیمه تجارت نو» به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ارائه می نماید

«بیمه تجارت نو» به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ارائه می نماید
مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی گفت: این شرکت بیمه ای به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ای ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری باخیش نیوز، علیزاده -مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی- در جلسه آموزشی باجه های منتخب پست بانک که در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو در ارومیه برگزار شده بود با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت: این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی، بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار به صورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت می گردد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی دارای ۴۰ نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت، ارزیابی ها را انجام داده و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

این مدیر بیمه ای آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: توجه به بازار رقابتی صنعت بیمه بسیار مهم است و به همین علت به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب گردند خدمات ویژه ای ارائه می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.