کد خبر : 190
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

فرمانده سپاه ارومیه خبر داد؛

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود.

قهرمان عیوضلو در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ۴۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شیدا خبر، این مقام مسئول با اشاره به برنامه های این هفته، تصریح کرد: تجلیل از خانواده ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، تجلیل از خادمان ۴۰ مسجد ارومیه، توزیع بسته های معیشتی، افتتاح پروژه های عمرانی، حضور در دانشگاه نازلو و تجدید میثاق با شهدای گمنام، تجلیل از پزشکان عرصه دفاع مقدس و تجلیل از پزشکان عرصه سلامت از مهمترین برنامه های این هفته هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ویزیت رایگان بیماران، گفت: اعزام تیم کادر شهید رهنمون برای ویزیت رایگان برای خانواده های نیازمند و ویزیت بیماران شناسایی شده، در منزل این بیماران، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

عیوضلو با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این هفته، اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یک باب سالن ورزشی، خانه عالم و ۱۰ خانه محروم به بهره برداری می رسد.

وی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کمک مومنانه، همزمان با هفته دفاع مقدس ۳ هزار بسته معیشتی در ارومیه بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ارومیه یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، عمده برنامه و فعالیت های این هفته در فضای مجازی برگزار می شود.

عیوضلو به موقعیت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس، همچنان شاهد درگیری با اشرار و ضدانقلاب هستیم و این گروهک ها علیه نظام دست به یکی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس استمرار دفاع عاشورا و فرهنگ هم برگرفته از دفاع عاشورا است و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تلاش شده برنامه های هفته دفاع مقدس برگرفته از پیام نهضت عاشورا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.